Op 23 en 24 september 2017 organiseert Holistik een mysterieus, maar wetenschappelijk onderbouwd seminar: ‘De geheime taal van je hart’. Dit doen Holistik founders Karlijn Visser en Evelyn van Hasselt samen met Baptiste de Pape, maker van The Power of the Heart, een film die sinds de lancering in 2014 in 80 (!) landen is uitgebracht. Sindsdien vliegt Baptiste de hele wereld over. Op verzoek van Holistik strijkt hij eind september voor één keer neer in Nederland. Hun gezamenlijke missie? Het leven van 100 mensen veranderen door hen tijdens een tweedaags seminar de geheime taal van het hart te leren.

Ontvang blog updates

No spam guarantee.

I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )

The Power of the Heart is ontstaan uit een idee van Baptiste de Pape

Ondanks een lucratief aanbod voor een baan in de advocatuur, besefte de toen 30-jarige Baptiste dat hij een andere weg wilde inslaan. Kort daarna werd duidelijk wat hij dan wél moest doen: een film en boek maken over de wijsheid van het hart. Vanaf dat moment reisde hij de wereld over om de grootste leermeesters van onze tijd te interviewen voor The Power of the Heart. Hij sprake met onder andere Paulo Coelho, Isabel Allende, Eckhart Tolle, Maya Angelou en Deepak Chopra. En al deze hedendaagse wijsgeren kwamen tot dezelfde conclusie: het hart is een onuitputtelijke bron van liefde en wijsheid die het verstand ver te boven gaat. Dat deze boodschap wereldwijd resoneert blijkt uit het feit dat The Power of the Heart (zowel de film als het boek) sinds de lancering in 2014 in meer dan 80 verschillende landen is uitgebracht en het leven van miljoenen mensen heeft veranderd.

Holistik & The Power of the Heart

De afgelopen jaren lag de focus van Baptiste de Pape op de promotie van The Power of the Heart in de Verenigde Staten en een aantal andere grote landen. Op verzoek van Holistik geeft hij op 23 en 24 september voor één keer een seminar in Nederland. ‘Toen Karlijn en Evelyn mij vroegen om samen een seminar te organiseren twijfelde ik geen seconde. Dat terwijl ik dagelijkse meerdere verzoeken krijg. Wie de beide dames ontmoet voelt direct hoeveel aandacht en liefde zij dagelijks in hun online magazine Holistik steken. Daarnaast zie ik een duidelijk verband tussen het holisme en The Power of the Heart. Het holisme is een levensovertuiging die er van uit gaat dat je onderdeel uitmaakt van een groter geheel. Als je op die manier in het leven staat leef je haast automatisch met respect voor mens, dier en natuur. Wanneer je je Hart opent en vanuit je Hart gaat leven, ervaar je ook eenheidsbewustzijn. Leef je vanuit je hart? Dan leef je dus automatisch holistisch.’

Het seminar

Het seminar dat Holistik in samenwerking met Baptiste organiseert draagt de naam De geheime taal van je hart. Het is een tweedaags seminar dat op zaterdag 23 september begint met een viewing van de film. De middag staat in het teken van de (wetenschappelijk onderbouwde) theorie. Op zondag 24 september ligt de focus op diverse oefeningen die helpen om de speciale krachten van het hart – waaronder intuïtie, intentie, dankbaarheid en vergeving – te activeren. Deelnemers aan het seminar leren misschien wel de belangrijkste vaardigheid van hun leven: de geheime taal van het hart ontcijferen. Luisteren naar de stem van het hart kan onze kijk op geld, gezondheid, relaties, succes en geluk op magische wijze veranderen.

Het aantal plekken is beperkt, er zijn slechts 100 kaarten beschikbaar.
Het seminar vindt plaats op zaterdag 23 september (van 11.00 uur tot 17.00 uur) en zondag 24 september (van 11.00 uur tot 17.00 uur).
De locaties
is Club Dauphine in Amsterdam. Adres: Prins Bernhardplein 175. Dit is op loopafstand van het Amstelstation.

Over Holistik
Holistik is een initiatief van Karlijn Visser (1986) en Evelyn van Hasselt (1977). Ze leerden elkaar kennen in 2009 en raakten bevriend. Samen richtten ze Goodiebag Girl op, een bedrijf dat uitgroeide tot connecting agency Friends of the Brands (FOTB). In het voorjaar van 2015 besloten Visser en Van Hasselt hun hart te volgen en een derde bedrijf op te zetten: Holistik. Dit online magazine groeide binnen één jaar tijd uit tot de grootste niche titel voor stijlvolle wereldverbeteraars met een bereik van ruim 90.000 unieke bezoekers per maand.